نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو
نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو

زیباترین شعر عاشقانه سری دو

  زیباترین شعر عاشقانه

a0835674883 16 شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود

محمدرضا حسینی مود

شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود با مطلع ” این شعر شاید شعر تلخ آخرین باشد “

این شعر شاید شعرِ تلخِ آخرین باشدبگذار این هـم سهم یارِ نــازنـیــن باشد

ای یار شاید صبــــح فردا پـای یک دیوار / افتاده نعش سرخ من روی زمین باشد

بگذار پس دست تهی از حاصلم امشب / در بـــاغ لیمــو و ترنجت میوه چین باشد

تو آفریدی شعرهایم را به یک لبخند / این آفرینش لایـــق صد آفــرین باشد

من در دهان زخــــم هایــــم عشق ورزیدم / ترکیب زخم و عشق – آری – بهترین باشد

آزاده تر از ســرو بــودم در مسیـر بـــاد / شاید لج این بادها هم از همین باشد

حالا نشسته روبرویـــــم جوخــــه ی آتش / شاید خدا می خواست پایانم چنین باشد..!

شاعر: محمدرضا حسینی مود

برای مشاهده اشعار عاشقانه ی بیشتر از این شاعر روی اشعار محمدرضا حسینی مود کلیک کنید.

irnab شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود

پی نوشت اول

رگِ خوابِ این دل، تو دست تو بوده / ترک های قلبم شکستِ تو بوده

من و با یه لبخند به ابرا کشوندی / با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی

خواننده: محسن یگانه

irnab شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود

پی نوشت دوم

این آخرین دفاعمه راضیم از جرم خودم / از اینکه لحظه ی فرار عاشق زندانبان شدم

خواننده: مهدی یراحی

irnab شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود

پی نوشت سوم

تو
قاتل شعرهایی هستی
که این چند ساعت
می توانستم بگویم

” افشین یداللهی ”

irnab شعر عاشقانه محمدرضا حسینی مود

پی نوشت چهارم

مردم هنوز پشت سرم حرف می زنند / از اینکه سخت در به درم حرف می زنند

مردم از اینکه من به خودم پشت کرده ام / ازحالِ خویش بی خبرم حرف می زنند

از شاعری که عقده ای چشمهای توست / از پاره پاره ی جگرم حرف می زنم

مردم از اینکه من به تو دل بسته ام عزیز / می خواهم از تو دل ببرم حرف می زنند

مردم به حال و روز بدم خنده می زنند / مردم هنوز پشت سرم حرف می زنند

برای مشاهده نسخه کامل این شعر، روی شعر عاشقانه مردم از محمدعلی رضا زاده کلیک کنید.

برای خواندن شعرهای عاشقانهِ بیشتر از این شاعر، روی اشعار محمدعلی رضا زاده کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.