نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو
نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو

تکست لجن خلسه


دانلود آهنگ لجن از خلسه و علیرضا جی جی ، متن و تکست لجن از خلسه

چی میگی تو ، ببین لیتو سگش به تو میرزه

اصاً یه سگ ع*ش به تو میرزه

خیلی جدی نگیرین

ما هم مثل ورزشکارا بعضی اوقات باید تمرین کنیم

اینم تمرینیه الان ، یه کیسه بوکس فقط میخواستیم

لجنی لجنی لجنی لجنی

تو پا پستاتی ما سفر خفنیم

لجنی لجنی لجنی لجنی

کیسه بوکسم میشی ، بعد به یه ورمی

بیستا پست توو روز ، بعد کردنش اینستا رو غرور

هر حرفش بیجا و شعور در حد شیش تا جغد کور

حوصلم سر رفته ایسگاه اتوبوس چک کنم

رد داده چند دفعه این یارو توو روز

به لباس بچه چیکار داری داداش حالت بده

تقصیر خودت نی نبود بابا بالا سرت

اگه بودم خودشو میکشت که بچه ـَش رد داده

میگفت امیر بچه من نی اصاً لهجه ش فرق داره

دیگه تزاتو رو حجاب و فرهنگ نبینم

وقتی فک و فامیل خودت داش پلنگ ترینن

فاز مسلمون و نجیب برداشتی ، برو بابا

توو نصف ویدیوهات صلیب انداختی

بیا توو رپ اینجا مخا مریضه

انگشت میشی داشی اینجا مخاطب هیزه

رپ اون چیزی نیست که میخونی رو گیتار نادر

مشتری شماره یک شو میدیم بیتا رو ما جر

با سروش ک داری مامی پیگیره

تو کلت با سامی گیگیه

آره همون داشی ، بند تومبونی ، جمع کن ک*نی

مردم اونی که خوبه رو بدون جنجال تشخیص میدن

آیفونا با آهنگامون لبریز میشن

آ کارت پس برام گُمه

ما بی حس دادیم تو فیت با اردلان طعمه

آره اردلان طعمه ، اردلان طعمه

برو دعا بخون بگو ربّنا توبه

اردلان طعمه ، اردلان طعمه

چند تا آهنگ داری تو با اردلان طعمه

*

متن لجن خلسه ، متن آهنگ لجن خلسه

*

آ جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی

دامبولی تو بین رپرا چی میگی ، اینجا چیکار میکنی

زیگیلی زیگیلی زیگیلی زیگیلی

فقط خ*یه ها رو میدونم میگیری

هشت سال پیش سبز بودی ، بعدم قرمز آبی

به کی ثابت نشده که تو حزب بادی

واسه صد تا لایک میفروشی خانوادتم

قیمت بدی صبح من برات کارت به کارت زدم

چون ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، اینجا نیا

لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، برو همون سطح هیپ هاپ

لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، اینجا نیا

لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما

جی بیخیال دیس و میسو

دم {نامفهوم}

بزن توو فاز ریش میشو

واقعی نیست هیچی چون ف*ک

ما رو نشون نداد 20:30 داش

ک*ه میگن میشناسیم داش

شبا خالی میشه 20:30

گارد ، مجرمایی توو لیست هیپ هاپ ، هممون ساکتیم

یکی این ک* کشو بکشه از پریز ، ماها مقصریم

هیچکدوم دنیامون هیچی توش قطعی نی فک کنم رد دادم

امیدمو میخوام بگیرن شهرزادم دوتاشون شب با من

فیساشون یادمه ولی خب ممکنه به اسم من نشناسم

فکر کنم تب دارم

داغمو باز میشم داغ ترم ، هر سالم دکترا حق دارن

کاملا شبیهه حیونه رفتارم ، حیوونه رفتارم

آدما کفتارن ، گناهام زیاده دنبال کفارم

چون ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، اینجا نیا

لجنیم ما ، لجنیم ما ، لجنیم ما ، برو همون سطح هیپ هاپ

ببین دنیا توو موبایل تو خلاصه نمیشه

خیلی دیدت کوتاهه ، یه دو تا مسافرت برو

یه دو تا چیز ببین شاید یه ذره آدم شی

جی جی بابا ول کن دیس میسو

پایم ولی بزنیم له کنیم

*

متن و تکست آهنگ لجن خلسه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.