نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو
نمکستان

نمکستان

میخوام دنیارو فتح کنم...! البته با تو

زیباترین شعر عاشقانه سری سوم


 

زیباترین شعر عاشقانه
3296 irnab ir شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

شعر عاشقانه یاسرقنبرلو با مطلع روی پیشانیم سیاه شده دستمال سیاه مرطوبم

 

روی پیشانیم سیاه شده / دستمال سپید مرطوبم

دارم از دست می روم اما … / نگرانم نباش… “من خوبم!!!”

هیچ حسّی ندارم از بودن / تیغ حس می کند جنونم را

دارم از دست می دهم کم کم / آخرین قطره های خونم را

در صفِ جبرِ خاک منتظرم / اختیار زمان تمام شود

زندگی مثل فحش ارزان بود ! / مرگ باید گران تمام شود !

از سرم مثل آب می گذرد / خاطرانی که تلخ و شیرین است

زندگی را به خواب می بینم / مرگ ، تعبیر ابن سیرین است !

در سرت کلّ خانه چرخیدن / توی تقدیر، در به در گشتن

هیچ راهی برایِ رفتن نیست / هیچ راهی برای برگشتن

خودکشی بر چهارپایه عشق / مثل اثبات ، دال و مدلولی است

نگرانم نباش … من خوبم / مرگ یک اتفاق معمولی است !

شاعر: یاسر قنبرلو

برای مشاهده اشعار عاشقانه ی بیشتر از این شاعر، روی اشعار یاسرقنبرلو کلیک کنید.

irnab شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

پی نوشت اول

راستی و مهر و محبت فسانه شد / قول و شرافت همگی از میانه شد

از پیِ دزدی ، وطن و دین بهانه شد / دیده تَر شد …

” ملک الشعرای بهار “

irnab شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

پی نوشت دوم

به خاطر هراسِ از دست دادن، چه چیزهایی که از دست ندادیم …

“پائولو کوئیلو ”

irnab شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

پی نوشت سوم

هذیان گرفته بالشم بس کـه تبم بالاست / این زوزه های آخـــرین نسل ِ دراکولاست

حل می شوم در استکان قــرص ها، در سم / محبوب من! خیلی از این کابوس می ترسم

” مهدی موسوی “

irnab شعر عاشقانه یاسرقنبرلو

من برگ را سرودی کردم، سر سبز تر ز بیشه

من موج را سرودی کردم، پرنبض تر ز انسان

من عشق را سرودی کردم، پر طبل تر زمرگ، سر سبز تر ز جنگل

من برگ را سرودی کردم، پرتپش تر از دل دریا

من موج را سرودی کردم، پر طبل تر از حیات

من مرگ را

سرودی کردم…

” احمد شاملو ”

برای مشاهده اشعار زیبای بیشتر روی اشعار عاشقانه کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.